هنوز یار کسی نیستم، به غیر از تو
و بیقرار کسی نیستم به غیر از تو
اگرچه دور و بر من پر است از آدم
ولی کنار کسی نیستم، به غیر از تو
به پای درددل هیچکس نمیمانم
که غمگسار کسی نیستم به غیر از تو
تو نیستیّ و کمی سر به زیرتر شدهام
نه! شرمسار کسی نیستم به غیر از تو
به جادههای جهان چشم اگر که میدوزم
در انتظار کسی نیستم به غیر از تو...
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 106