چگونه است حال من ...
با غم ها ميسازم ...
با كنايه ها ميسوزم ...
به آدم هاي كه مرا شكستند لبخند ميزنم...
لبخندي تلخ...
خداوندااااااا...
ميشود بگوي كجاي اين دنيا جاي من است !
از تو ودنيايي كه آفريدي فقط يك جا...فقط يك جا...
در دورترين نقطه جهان ميخواهم...
همه هستی ام...
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112