سن زلیخانی شماتت المه بلکده یوخدی چاراسی
گوز یاشیم آخدی گنه هر گجهدن صوبحهکیمی
سنه خاطیر قاریشیب گوز یاشیما قان یاراسی
::انسان تمام خوبيها را با يک بدي فراموش ميکند ؛
ولي خدا تمام بديها را با يک خوبي فراموش ميکند::.
پس به نام همون خدايي كه خيلي مهربونه
أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ
وَيَكْشِفُ السُّوءَ وَيَجْعَلُكُمْ
92/06/28
19:19
خداوندا....
به دل نگیر اگر گاهی
زبانم از شکرت باز می ایستد !!...
تقصیری ندارد...
قاصر است
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت
در دلم اما همیشه
ذکر خیرت جاریست !!....
خدایا در قلبم کسی را دارم که ازت میخاهم
هر جایی هست در هر حالی در هر فکری برایم عزیز است
و تو نگهدارش باش
مواظبش باش
و ثانیه ای او را به حال خود وامگذار
که برایم خیلی عزیز است
و بی نهایت دوستش دارم
روزه ام را
وقتی افطار می کنم؛
که نگاه تو
اذانِ لبخند را
گفته باشد !
ای خدا ای رازدار بندگان شرمگینت
ای توانایی که بر جان و جهان فرمانروایی
ای خدا ای همنوای ناله پروردگانت
زین جهان تنها تو با سوز دل من آشنایی
در سپیده دم ازل
آن زمان که سازندگی کائنات آغاز گردید
و کتاب تکوین گشوده شد نخستین کلمه ای که بر دیباچه
هستی نقش بست دوستی بود
و سر فصل این کتاب کهن عشق نام گرفت
من از تو عاشق ترم :) حالا ببين كي گفتم :D
زنــدگــی شـایـد آن لبخـندی ست که دریغــش کردیم
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 70