و داشته هایت را شمارش کنی
خوبی هایت را
مهربانی هایت را
خوب است بشماری
چند چشم شوقِ دیدارت را دارند
چشمانت را ببند و تصور کن
تمامِ روزهایی را که در پیشِ رو داری
تمامِ آدم هایی که هنوز ملاقات نکرده ای
و مطمئن باش
میانِ همین روزها
یک نفر
یک جا
آنقدر تو را می خواهد
که یادت می رود روزی جایی
کسی از سرِ ندیدن و کم دیدن
تو را نخواست...
باید بدانی کسی که یک قلب را
که تمام و کمال برایِ او می تٓپد
نخواهد
تا عمر دارد
قلبی اینچنینی برایِ لحظه هایش
نخواهد بود..
********************************
زن....
زن اگر دلش عاشق نباشد
انگار چیزی از وجودش کم است
زن است دیگر
احساساتیست...
تو که میدانی ای مرد
پس پادشاه قلبش باش
نه کودکی که به بازی می گیردش...
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نخواست, نویسنده: بازدید: 63