تو را نخواست...

خرید بک لینک
گاهی خوب است چشمانت را ببندی

و داشته هایت را شمارش کنی

خوبی هایت را

مهربانی هایت را

خوب است بشماری

چند چشم شوقِ دیدارت را دارند

چشمانت را ببند و تصور کن

تمامِ روزهایی را که در پیشِ رو داری

تمامِ آدم هایی که هنوز ملاقات نکرده ای

و مطمئن باش

میانِ همین روزها

یک نفر

یک جا

آنقدر تو را می خواهد

که یادت می رود روزی جایی

کسی از سرِ ندیدن و کم دیدن

تو را نخواست...

باید بدانی کسی که یک قلب را

که تمام و کمال برایِ او می تٓپد

نخواهد

تا عمر دارد

قلبی اینچنینی برایِ لحظه هایش

نخواهد بود..

********************************

زن....

زن اگر دلش عاشق نباشد

انگار چیزی از وجودش کم است

زن است دیگر

احساساتیست...

تو که میدانی ای مرد

پس پادشاه قلبش باش

نه کودکی که به بازی می گیردش...

+ نوشته شده در چهارشنبه سی و یکم خرداد ۱۳۹۶ساعت 22:17 توسط رها |
همه هستی ام...

ما را در سایت همه هستی ام دنبال می‌کنید

برچسب: نخواست, نویسنده: بازدید: 63 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 14:59

صفحه بندی