همه هستی ام

متن مرتبط با «نخواست» در سایت همه هستی ام نوشته شده است

تو را نخواست...

  • نیلوبلاگ

    xa0 گاهی خوب است چشمانت را ببندی و داشته هایت را شمارش کنی خوبی هایت را مهربانی هایت را خوب است بشماری چند چشم شوقِ دیدارت را دارند چشمانت را ببند و تصور کن تمامِ روزهایی را که در پیشِ رو داری تمامِ آدم هایی که هنوز ملاقات نکرده ای و مطمئن باش میانِ همین روزها یک نفر یک جا آنقدر تو را می خواهد که یادت می رود روزی جایی کسی از سرِ ندیدن و کم دیدن تو را نخواست... باید بدانی کسی که یک قلب را که تمام و کمال برایِ او می تٓپد نخواهد تا عمر دارد قلبی اینچنینی برایِ لحظه هایش نخواهد بود.. xa0************...

    ادامه مطلب