امروز
به پایان می رسد
از فردا برایم چیزی نگو !
من نمی گویم
" فردا روز دیگری ست "
فقط می گویم
"تو روز دیگری هستی"
تو
فردایی
همان که باید بخاطرش زنده بمانم...
همه هستی ام...
ما را در سایت همه هستی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: چهارشنبه 30 آبان 1397 ساعت: 0:22